Monday 2 March 2009

am revenit la normal

1 Martie, o zi frumoasa de primavara si o zi reusita la pescuit.Mi-am propus ca in acesta zi sa imi ofer si eu un martisor...deh...numai femeile sa primeasca?Asa ca am bagat echipamentul de fly in masina hotarat sa prind un "martisor" cu miros de cimbrisor.Ajuns pe malul raului observ ca nu prea is pescari pe apa ...deci sansele de reusita sunt de partea mea.Am decis sa incep ziua cu micronimfe pe o portiune de curent lent unde lipanii isi fac veacu in numar mare.Din pacate micronimfele nu si-au facut treaba si am decis sa scot din cutie uscatele.Timp de 2 ore lipanii erau foarte mofturosi si refuzau mustele mele dar muscareau destul de constant.Am insistat apoi cu uscate de 20 si 22,aceasta tehnica a inceput sa ii faca curiosi si atacau din cand in cand uscatele.Din pacate rateurile erau foarte dese si din cand in cand ii pierdeam dupa cateva secunde de drill.OK .......urc pe rau sa insist la nimfe mai mari si in curenti mai puternici.Am reusit sa agat doi pastravi si cativa lipanei dar bucuria mai mare a fost dupa orele 15 ale zilei cand pestii au inceput sa muscareasca.Am montat un F-fly pe 16 si am inceput sa lansez numai unde ii vedem ca muscaresc si rezultatele au fost pe masura.Am luat doi pastravi maricei si am scapat cativa lipani trecuti peste 40 cm.
Vad ca lucrurile au inceput sa revina la normal si "amicii" mei pestiii incep in a-mi face partidele de pescuit pline de satifactiii si bineinteles de poze.


































































0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home