Tuesday 24 February 2009

deschidere sezon 2009

Duminica 22 februarie a inceput sezonul de pescuit in Italia.Am asteptat 2 luni aceasta zi facand zeci de muste si zeci vise cum va fi prima zi de pescuit din 2009.Lunga mea asteptare a fost umbrita in dimineata zilei de 22 feb.Ajuns pe apa am avut neplacerea sa vad ca locurile mele preferate de pescuit sunt impanzite de "pescari" care pescuiau la camole(viermi).Am urcat vreo 2 km pe rau in sus ,unde anu trecut am facut partide de pescuit frumoase, unde din pacate si in locurile greu accesibile erau bagati asa zisi pescari......OK ....asta e ...mergem mai departe.Ne-am oprit langa o dorna frumoasa si am insistat vreo 15 min si nimic:curent prea puternic,nimfele nu ajungeu pe fund,cativa pescari doar ce au plecat din locu asta.In fine,ii yic fratelui meu sa bage un pik rotativa printre niste trunchi de copaci si....buffff....a halit un curcubeu de un kil.Am insistat inca vreo doua ore si a inceput sa sufle un vant puternic de m-am retras spre masina.Pe ultima suta de metri zic sa mai fac cateve plezneli pe apa in locurile mele de lipan.Am lansat vreo 20 de min intr-o zona cu curent mai lent si intr-un final am agatat un lipan frumos de aprox 40 cm.
Gata acum ma pot duce acasa....eram atat de bucuros ca pana la urma am prins un lipan.Weekendu viitor sper sa se mai calmeze pescariii si sa ii lase pe muscari sa isi vada de ale lor.....numai de bine si o sa va tin la curent cu noutatile de pe aici....
Vi salutoooo!!!!






































































2 Comments:

At 24 February 2009 at 12:25 , Blogger Dragos Bora said...

Mãi, dar parcã e mare scandal cu românii in Italia si când colo, uita-te la tine ... ... ... :-)
Frumos! Bravo! :-)

 
At 24 February 2009 at 12:54 , Blogger Daniel Pandia Photographer said...

ii sacandal nu gluma...dar in partea de nord nu is probleme..deocamdata.eu is mai norocos am prieteni italieni si fac parte dintr-un glub de musca si sunt ff bine integrat in colectivu lor.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home